Vad har One Direction som inte Justin Bieber har?

Hej igen!

Nu är jag hos mamma, första natten... känns bra faktiskt.
Just nu sitter jag på fönsterbrädan och lyssnar på Demi Lovato-Skyscraper!
Imorgon ska jag inte på träningen heller, så om jag orkar, så tänkte jag ta min tid och videoblogga och visa hur mammas lägenhet ser ut :) <3

Det lite konstigt eller lustigt om man kan uttrycka sig så att jag nästan har ett dubbelt så stort rum här i lägenheten än mitt rum hos pappa som bor i villa. Jag har toalett i mitt rum som jag och min syster delar på, så hon kommer ju in ibland, typ på morgonen när hon ska in och göra sig iordning :P <3

Vad kan man mer säga... Hur många av er har skilda föräldrar? jag har märkt att mer och mer föräldrar skiljer sig så det här är egentligen inte så stor grej, menmen....

En grej har jag tänkt på när det gäller One Direction och Justin Bieber, asså, de flesta hatar ju typ Justin Bieber, vad har han egentligen gjort för fel? asså ni kan kalla mig galen, men han är ju bra! Man kan inte säga att han är dålig på att sjunga, för det är han inte, han är bättre än de flesta, men alla säger hela tiden "han är töntig, han är så dålig!" men på vilket sätt är han dålig!? tänk efter! på vilket sätt är han töntig!!?? han har inte gjort något!
Men om vi ser på One Direction, dom är också skit bra! men här är det nästan tvärt om, det är nog väldigt några som hatar dom. Vad är det som är så bra med dom, vad har dom inte Justin Bieber har?

Jag är typ för trött för att skriva mer, så vi hörs imorgon! :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0