Snackisarnas Snackis!

Hejsan! sorry för att jag inte bloggat, men jag ska säga som de felsta säger Jag har ju ett liv också, nej jag ska vara lite orginell och skriva allting har en anledning.

I alla fall, så har Cecilia varit här, vi har tränat lite till skolanavlutningen där vi kanske ska uppträda "backstreet boys-I want it that way" :)



Vad muppad länken blev, aja, sak samma...

Jag har även drogat en låt som heter 1983-neon trees, jag brukar inte lyssna på rock, men den är riktigt bra :D



Vad ska jag skriva nu?... Jag hade något jag skulle säga men jag glömde det.... SATAN!
Sak samma, vi byter ämne... Har ni någon låt som ni har drogat/lyssnat sönder? Jag har lyssnat sönder de flesta, eftersom jag åker buss till skolan så brukar jag lyssna på musik ;) <3 Det finns en låt som jag HATAR! jag vet inte varför, men det var en tjej i min gamla skola som la ut en video på Facebook när hon dansade till den, sen dess har jag hatat den låten.




Sen finns det en till låt som jag inte heller är ett fan av



Jag hatar låtar där jag inte förstår vad dom säger, asså det kan låta så här:
Nosa, nosa, I see myself in my town. Asså det kan bara komma till en påhittad engelsk mening, sak samma, jag blev så irreterad att jag var tvungen att översätta texten, men inlägget blir så långt om jag ska skriva hela texten, så jag länkar den istället:
Svensk översättning till "Ai se eu te pego"-Michel Teló.

Jag ska gå igenom min garderob eftersom att mamma flyttar på lördag så måste jag dela upp mina kläder :P <3

Hejdå! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0