Movie night!

Hello!

Som sagt så var jag med Melinda idag, sen har jag inte gjort så mycket mer ;) Imorgon ska vi till stranden med skolan, kul! <3

Just nu är jag inne på Facebook, bloggar och smsar, jag är en social person ;), jag kollar även på en film som heter "Om en pojke" inte världens bästa film jag sett, men helt okej!




Jag kollade också på en film som hette "The backup plan"

Den var faktiskt bra! :) <3

Men en av de bästa filmerna jag har sett var nog "The proposal" :)



Har ni något bra filmtips? jag föredrar hellre filmer än böcker, men jag älskar att läsa böcker, men jag är väldigt kräsen när det gäller böcker, jag kan inte ha ett ända tråkigt kapitel, för då slutar jag läsa boken ;) <3

Aja, vi hörs imorgon! :) <3



Kommentarer
Postat av: Micki Anastasias kusin från Finland!♥

Hei,du har en super fin blogg! (: + du var sjukt duktig i Min pappa är bättre än din pappa! En jätte bra film är Fly paper lite mer action men man kan inte fatta att det är K-15... -.-!♥ KRAM!:) Hälsa Anni från Micki!<3

2012-06-11 @ 21:05:06
URL: http://mickisliiv.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0