"It's friday, friday..."

Hello!

Idag gick jag i skolan från 8:30-12:00, sedan packade jag tills nu ;) <3

Men det är fredag idag! :D



Nu kom jag och tänka på den här Rebecca Black låten "It's friday, friday..." jag fattar inte varför folk hatar henne så mycket, visst, hon kanske inte har världens vackraste röst, men det är inget fel på henne! Lyssna, så här lät hon förut:



Och så här låter hon nu:



Det kan ju vara mixat, men jag tror faktiskt inte det :)

Det finns några som ni kanske har hört om "Dunder Humor", dom har sämst humor, men jag har jätte dålig humor, det kanske beror på min kompis Malin som skrattar när man säger "Nyckel" ;)



I alla fall¨, så planerar några kompisar från min klass och jag att köra "Hunger spelen" i skogen på mitt kompis land :) Det ska bli så kul! :D Min kompis skrev såhär på Facebook:

"Det man ska ha på sig när man kommer är: Långa, bra byxor, ett linne + en tjocktröja/kofta, BRA SKOR!!
Man får INTE ta med sig tvål, schampo, smink, borste (använd kottar!), gummisnoddar etc. Sätt upp håret innan ni kommer!

... En ryggsäck/ person!

En ryggsäck ska innehålla:
- En filt
- En tändsticksask
- En visselpipa
- En walkie-talkie
- En konservburk + 2 frukter
- EN vattenflaska (normalstor)
- Ett långt rep
- En kniv
- En bok om överlevnad eller ätbara växter etc.
- Lite extra underkläder

Man får även ta med sig en sak var som man väljer själv, men inte tält! Och det måste vara något man verkligen har nytta av - inga böcker, tidningar, mat o.s.v.
Alla packar en egen ryggsäck! Det man inte har får man köpa eller låna av någon man känner. :-)"

Jag fattar inte hur ska kunna överleva! Aja, vi får väll se ;) <3

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0