Home sweet home!

Hello allihopa!
 
Nu är jag hemma efter en superrolig dag! Det var typ full-packat med folk! ni som var där märkte nog det.
Vad har ni andra gjort idag då?
 
Jag videobloggade på vägen dit, men sen gjorde jag inte det, det var ganska dumt, men jag sätter ihop filmerna imorgon så får ni se sen.
Efter det så gick vi till färjan, och det var en JÄTTE lång kö, så vi gick till grönan ;) Inte smart, men vi åt lunch på vägen och så. Sen när vi kom fram så träffade jag Ida :) <3 Jag ska försöka videoblogga imorgon, beroende på ifall jag är trött eller inte :P
 
Aja, nu så kollar vi på "Solsidan", så jag ska nog sluta sitta vid datan och vara lite social med min familj ;) <3
 

Kommentarer
Postat av: jossan

hihih, rolig bild :)

2012-06-25 @ 00:28:54
URL: http://ijs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0