Hatar sommarlov, jag har ingen koll på vilken dag det är!

Hello! Senast jag skrev var i... tidags? nej onsdags! i alla fall, i torsdags så... vad jag gjorde jag då? jag... juste! jag och min syster tog tåget till vår mormor, vår kusin från skåne hade kommit upp till oss, så vi var och hälsade på henne! :D Sedan åkte jag hem medans min syster stannade kvar och sov över där, sen gick jag till min kompis Cornelia och sov över där! :)

Idag så hämtade mamma mig så åkte vi och hämtade Vickan och så åkte vi och såg "Men in black III" i 3D, skit bra film! :)

Imorgon ska jag sova över hos min andra kompis Sofie, inte en lugn stund på hela sommarlovet! (även fast det bara gått 3 dagar)´jag och Sofie tänkte gå ut och springa lite och sedan träna lite :D



Här kommer lite randombilder som jag hittade på facebook ;)
 Me and Sofie

 Under inspelningen av "Min pappa är bättre än din pappa"

 Vår trupp i RG:n








Jag och Anastasia i 4an ;)

Jag har lyckast få in 4 blogglänkar på ett inlägg! Folk måste sluta skaffa bloggar...

Bye! ;)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha! Filmen var ju skit bra! Tack för alla frågot förresten <3

2012-06-15 @ 21:39:42
URL: http://LifeByViickiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0