Godmorgon!

Godmorgon sverige!

Mamma fyller 43 idag, så vi har firat henne, jag har precis gjort mig i ordning och väntar på pappa som är och tränar så ska jag skjutsa mig Sofie sen (tror jag, ska ringa henne när jag är klar med inlägget).

Idag ska jag som sagt till Sofie och sova över där, jag hoppas att vi bloggar där också, annars får jag blogga imorgon :)

Vad ska ni göra idag?

Det känns som vi haft sommarlov i evigheter, vi har bara haft det i 5 dagar :/
Det är skönt, men... på något sätt vil jag tillbaka till skolan, i min förra skola så skulle jag inte känna så, men nu känns det liksom som om jag vill dit!
Jag hittade en jätte gullig låt på Youtube! Asså, innan rappen kommer ;) Lyssna i början! mellan 0-20 sekunder!




Jag ska nog gå och packa, men vi hörs! :) <3




Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag vet varför du vill till skolan :) <3

2012-06-16 @ 12:37:42
URL: http://LifeByViickiie.blogg.se
Postat av: Vickan

Chans att bli dagens blogg för över 100 läsare! Checka in! <3

2012-06-16 @ 13:11:02
URL: http://LifeByViickiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0