Dagens fråga: Vart gör du din header?

Hejhej!

Idag så kommer jag nog vara hemma från träningen, jag mår inte helt friskt idag.

My header! (dagens fråga: vart gör du din header?)
Jag fick en fråga om vart jag gjorde min header, jo, jag gör den på photoshop, men jag gör även designer till andra bloggar, typ som Corres blogg har jag gjort, och jag håller på att göra Anastasias design! Så det är bara att fråga så hör jag av mig, ni kan även maila mig på [email protected] ifall ni har några frågor, förslag osv.

Dagen kommer inte bjuda på något, bara soffan och en film <3

Vi hörs kanske senare, bye!


Kommentarer
Postat av: Victoria

hej! Hur mår du idag? :)

2012-06-18 @ 13:12:38
URL: http://LifeByViickiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0