Dagen som man inte gör något vettigt.

Hello!

Nu är jag inne på min 5:te film och ätit lunch, det har gått ca 5,5 h sedan jag vaknade och jag har inte gjort något vettigt.
Jag har kollat på 5 filmer, varit inne på facebook, bloggat, messat med kompisar, ätit lunch och ätit jordnötter. Det är allt jag gjort på 5,5 h ;) <3

I alla fall, ikväll åker jag hem till pappa igen, för mammas  kompis kommer hit och ska hjälpa henne med någon bokhylla eller vad det var, hon håller också på att skilja sig så hon kanske ska sova över här, så vi får sova hos pappa :) <3
Vi har kommit på också att jag är allergisk mot något som finns i schampoo som jag ska kolla när jag kommer hem till pappa, inte skönt. Det kliar i hårbotten och hända ner på ryggen där håret går (och nej, det är inte löss, om det vore det, så skulle det inte klia på ryggen också) det är så obehagligt! :S

För hoppningsvis så hörs vi senare! jag har inte ens något vettigt att skriva idag.





Kommentarer
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

sv: Tack så mycket, det ska jag! :)
Hur är det med dig då? :) Hoppas du mår bättre än vad jag gör :)

2012-06-19 @ 12:28:28
URL: http://lillthilda.se
Postat av: Edith

SV: Tack! Hur menar du "komma dit"? Menar du hur man kommer med på aktiva listan? ^^

2012-06-19 @ 12:36:40
URL: http://lillcutemee.blogg.se
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

sv: ajdå.. du får krya på dig! :) jättemånga har typ blivit sjuka nu, fattar inte :o

2012-06-19 @ 14:41:22
URL: http://lillthilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0