127 timmar, Aron Ralston

Heej!

Nu har jag kommit hem från Sofie! Igår när jag kom så köpte vi godis och så, sen kom några gäster till dom (Linnéa och Valle) dom va snälla! Vi hoppade studsmatta, spelade kupp och spelade brännboll, sedan kollade vi på film, den hette "127 timmar", den är baserad på en verklig historia, han klättrade i sprickor, och en sten ramlade och klämde fast hans arm mellan väggen och stenen, han satt där i 127 timmar, tills han amputerade bort din arm! NI MÅSTE SE DEN FILMEN! eller sök på youtube, så kan ni se när han berättar om den!

I alla fall, ja vet inte, jag känner mig lite hängig, förmodligen bara trött (hoppas jag).

Vi hörs senare!


Foto tagen av mig, kopieras ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0